Nieuwe visuele merkidentiteit

Nieuwe visuele merkidentiteit

Woord- en beeldmerk

In verschillende sessies met het bedrijf Morskieft in Enter zijn we gekomen tot een nieuwe visuele merkidentiteit voor de BMZM.
Hiervoor is een woordmerk en een beeldmerk ontwikkeld.

Het woordmerk wordt gebruikt

  • Wanneer de doelgroep niet bekend is met de afkorting BMZM
  • Wanneer de doelgroep voor het eerst in aanraking komt met BMZM

(voor een donkere achtergrond, bij voorkeur donkerblauw, is het woord mantelzorgmakelaars wit)

 

Het beeldmerk wordt gebruikt

  • Bij communicatie binnen de beroepsvereniging
  • Voor leden om hun eigen communicatie te ‘labelen’
  • Wanneer er op een middel weinig ruimte is of als het uitgeschreven logo niet leesbaar geplaatst kan worden.

 

Het gebruik van deze afbeeldingen is gebonden aan regels.
Zo mogen er bijvoorbeeld geen wijzigingen gedaan worden aan kleur, lettertype en vorm.
Zie voor de overige eisen de voorwaarden voor gebruik.

Landingpage

Het bedrijf Morskieft heeft voor ons daarnaast een Landingpage gemaakt.
Een landingpage is een pagina waar een potentiële klant op terechtkomt nadat hij een link gevolgd heeft, bijvoorbeeld als hij op een advertentie of een zoekresultaat klikt. Deze pagina wordt dan ingezet om de bezoeker verder te helpen en uiteindelijk leidt de pagina naar een vooropgesteld doel.

Website

Om het geheel compleet te maken is ook onze website onderhanden genomen. Dit is gedaan  door TXTWEB.
Het design van de website is gemaakt in de nieuwe huisstijl.

Teksten

De teksten voor de landingspagina en voor een gedeelte van de website , zijn geschreven door Janine Budding.